Menu
Szukaj
Koszyk
Reklamacje - strona informacyjna

Co zrobić, aby wymienić towar na inny? Warunki wymiany towaru.

Jeśli zakupiłeś towar, a on z jakiś względów nie spełnia Twoich oczekiwań i chciałbyś go wymienić na inny – poniżej podajemy krok po kroku jak tego dokonać.

Warunki przyjęcia zwrotu:

  1. Czas od daty dostarczenia towaru nie może być dłuższy niż 30 dni.
  2. Dostarczony towar nie może nosić śladów użytkowania.
  3. Należy do nas wysłać zdjęcia zwracanego towaru (5 zdjęć towaru zrobionego z każdej strony), aby udokumentować stan zwracanego towaru. Zdjęcia należy przesłać na adres: reklamacje@drabiny.info wraz ze zdjęciami należy do nas wysłać informację na jaki towar chcą Państwo wymienić ten towar.
  4. Każdorazowo wysyłamy zwrotnie akceptację, w której podajemy dokładny adres dostawy na jaki należy zwrócić wymieniany towar.
  5. Towar należy dostarczyć na wskazany adres we własnym zakresie i na swój koszt.
  6. Po otrzymaniu przesyłki zostaną Państwo o tym poinformowani telefonicznie lub mailowo.
  7. Wysyłka nowego towaru następuje tylko i wyłącznie po otrzymaniu zwrotu.
  8. Rozliczenia różnic cenowych pomiędzy zwracanym towarem a wymienianym:
    - jeśli wystąpi nadpłata zostanie ona zwrócona na konto kupującego, prosimy zatem o przesłanie dokładnych danych do zwrotu nadpłaty (imię i nazwisko lub firma, kod pocztowy + miejscowość, ulica, numer konta)
    - jeśli wystąpi niedopłata przed wysyłką wymienianego towaru należy dopłacić różnicę na podstawie faktury proforma przesłanej drogą elektroniczną; po zaksięgowaniu wpłaty następuje wysyłka towaru.