Drabiny i rusztowania KRAUSE - kontakt
Autoryzowany sklep KRAUSE
HIGHER
ul. Armii Krajowej 74
58-130 Żarów
NIP: 886-255-19-14
tel. 74 857 03 39
kom. 662 885 444 lub 662 885 445
e-mail: biuro@alusystems.pl
Zamówienia 24h: 501 960 687
Biuro czynne od pn.-pt.:
w godz 8:00 - 16:00
Bank BZ WBK S.A. 1 0 / Wałbrzych
04 1090 2271 0000 0001 0590 8686
Reklamacje - strona informacyjna
Co zrobić, aby wymienić towar na inny? Warunki wymiany towaru.
Jeśli zakupiłeś towar, a on z jakiś względów nie spełnia Twoich oczekiwań i chciałbyś go wymienić na inny – poniżej podajemy krok po kroku jak tego dokonać.
Warunki przyjęcia zwrotu:
- Czas od daty dostarczenia towaru nie może być dłuższy niż 30 dni.
- Dostarczony towar nie może nosić śladów użytkowania.
- Należy do nas wysłać zdjęcia zwracanego towaru (5 zdjęć towaru zrobionego z każdej strony), aby udokumentować stan zwracanego towaru. Zdjęcia należy przesłać na adres: reklamacje@drabiny.info wraz ze zdjęciami należy do nas wysłać informację na jaki towar chcą Państwo wymienić ten towar.
- Każdorazowo wysyłamy zwrotnie akceptację, w której podajemy dokładny adres dostawy na jaki należy zwrócić wymieniany towar.
- Towar należy dostarczyć na wskazany adres we własnym zakresie i na swój koszt.
- Po otrzymaniu przesyłki zostaną Państwo o tym poinformowani telefonicznie lub mailowo.
- Wysyłka nowego towaru następuje tylko i wyłącznie po otrzymaniu zwrotu.
- Rozliczenia różnic cenowych pomiędzy zwracanym towarem a wymienianym:
- jeśli wystąpi nadpłata zostanie ona zwrócona na konto kupującego, prosimy zatem o przesłanie dokładnych danych do zwrotu nadpłaty (imię i nazwisko lub firma, kod pocztowy + miejscowość, ulica, numer konta)
- jeśli wystąpi niedopłata przed wysyłką wymienianego towaru należy dopłacić różnicę na podstawie faktury proforma przesłanej drogą elektroniczną; po zaksięgowaniu wpłaty następuje wysyłka towaru.
Wysyłka
Składając zamówienie w ciągu
00 012712
paczkę nadamy dziś 19.03.2024
Porównywarka
Zaloguj się